Senast Lördag Kl. 15.00

På Lördag Kl. 15.00 är det alltså "deadline" för att lämna in LEIF Tipset, för då drar ju serien igång för vårat      A-Lag med match emot Södra Härene! En säker 1 på tipset!?? Iaf är det streckat så på 80% utav alla inlämnade tips lappar hittils!

Och kollar man på dom andra matcherna på tipset så verkar dom flesta tro på en bra säsong för Edet då man tippat många Edet segrar! Det verkar även som man tror att det dåliga målskyttet från förra säsongen är borta till årets säsong då i princip alla tippat att man gör mer än 30 mål och även en hel del har tippat att man även gör över 40 & 50 mål!!

För er som läste TTELA idag kunde ni se att LEIF blev tippade som serie segrare utav Lödöse, Skoftebyn och Halvorstorps tränare! Vilket ju va en rolig läsning!

I truppen är alla friska och hela förutom Mattias Ahlström som igår på träningen föll illa på ena axeln efter en nickduell! Hur allvarligt eller vad det var för fel på axeln vet jag ej, men han fick iaf åka till näl igår och risken att han missar premiären lär ju vara rätt stor! Men annars så är väl allt som det ska vara! Hoppas på fint väder till Lördag nu och en vinst i premiären hade ju inte vart fel!

Välkomna till Ekaråsen på lördag!!        Kl. 15.00 börjar matchen och för er som inte lämnat in tipset glöm ej att ta med er det!!