Kvalet!

På lördag spelar Lilla Edet sin första kval match emot Levene/Skogslund.
Det har redan spelats en match i kval gruppen och det var alltså Vara som tog emot Levene/Skogslund på hemmaplan, den matchen slutade 1-1 men eftersom Vara vann strafftävlingen så ses dom som vinnare och Edet får alltså möta Levene/Skogslund i den första matchen på borta plan (Skogslund). Kan även nämnas att Vara fick en man utvisad i matchen och han får man därmed vara utan i matchen mot oss.

Vi hoppas att mycket folk ifrån Edet letar sig upp till Skogslund för att där stötta vårat      A-Lag fram till en viktig vinst och ett steg närmare Div 4!! Om det blir supporter buss upp är ännu inte bestämt men det tas det antagligen beslut om idag och ni får info om detta här på sidan så håll utkik!!

Klockan 14:00 börjar matchen!!