LEIF Tipset

Tipskupong
Klicka här för att ladda hem en Tipskupong!

Tipskupong
Klicka här för att ladda hem en Tipskupong!

Nu är dags för ännu en säsong för LEIF Tipset. Till årets omgång så har vi lite nyheter! Man kommer bla  att få halvgardera upp till tre matcher, en halvgardering kostar 20kr.

Exempel
En Tips Lapp, ingen halvgardering   50 kr
En Tips Lapp med en halvgardering   70 kr
En Tips Lapp med två halvgarderingar   90 kr
En Tips Lapp med tre halvgarderingar 110 kr

Vinster
1:a 30% av sammanlagda spelpott + t-shirt
2:a 15% av sammanlagda spelpott
3:dje

av sammanlagda spelpott

Kupongerna kan ni hämta på Ekaråsen och i Boströms vid bingolotto försäljningen eller laddas hem ifrån sidan! Kupong + pengar måste vara inlämnade innan första serie matchen som är den 22 april klockan 15:00!

OBS! För er som inte bor eller på grund av någon annan anledning inte kan lämna in tips lappen så har även ni möjlighet att vara med. Ladda bara ner LEIF Tipset kupongen här från hemsidan som är ett excel dokument, fyll i dina kryss och maila sedan över raden till lillaedetsif@telia.com och vi skickar sedan ett konto nummer till er som ni kan göra inbetalningen på!