Intervju med april månads spelare Tobias Gustavsson

KA: Varför kallas du Sölta?
TG: För att jag är lik en i TV serien Macken som kallas så.

KA: Varför får jag inte tag i dig när du skall intervjuas, är du Edets Greta Garbo?
TG: Vem är det.

KA: En filmskådespelerska, vill du inte bli intervjuad?
TG: Jodå men jag jobbar i Tvååker i Halland och har långt till jobbet.

KA: Blir du inte trött av att köra så långt?
TG: Jo och ändå värre är det när Olsson är med för han sover hela tiden.

KA: Men du är hemma till nästa match som är på lördag klockan tre mot Skepplanda borta?
TG: Ja om jag jobbat klart

KA: Du var bra sist mot Östadskulle, hela laget var lite bättre, hur förklarar du skillnaden i inställning mot dom senaste matcherna.
TG: Det kan jag inte, själv tyckte jag det gick bättre för mig i onsdags för jag fick lite bättre understöd från mittfältet, dom var lite bättre än tidigare matcher.

KA: Kan vi förvänta oss en ytterligare formförbättring mot Skepplanda då tror du?
TG: Ja jag tror att vi blir bättre och bättre, sämre än tidigare går ju faktiskt inte, haha.

KA: Vi har ju som sagt gjort en usel start, har vi fortfarande någon chans att hänga kvar?
TG: Ja det är klart vi har, vi har ju bara spelat fyra matcher.

KA: Ja det blir en kort intervju med tanke på att du måste jobba, är det något du vill tillägga?
TG: Ja jag har en hund.

KA: Å fan! Hej och tack då Sölta.
TG: Hej