Årsfest

I lördags var det så dags för Årsfest i Folkets Hus. Mycket trevligt var det och det bjöds på väldigt god mat (potatisgratäng med kött och pepparsås), efter detta var det dans, prisutdelning, tal och sång..

Man sjöng b.l.a. en egen version av "We are all the winners", riktigt bra tryck var det då! Skivstudion nästa!?? =)

Det delades som sagt ut lite priser, blommor och presentkort. Först ut var Annelie och Susanne som fick blommor för att man skött kiosken under säsongen, sedan fick vi webbisar presentkort för vårat arbete med hemsidan, alla 4 tränarna under säsongen Torben, Magnus B, Jocke G och Lillis fick blommor och avtackades för sin tid som coacher i Lilla Edets IF, samtliga har valt att sluta efter denna säsong...

Sen var det dags för kvällens huvudpriser!

Årets bästa Målskytt A-Laget: Markus Olsson
Årets bästa målskytt B-Laget: Markus Olsson

Årets Bästa A-Lags spelare: Tom Christiansen
Årets Bästa B-Lags spelare: Markuu Mustanoja