Info till Seniorerna

Julen är över och ett nytt år är här.. I och med det drar också fotbollssäsongen 2007 igång på riktigt.

Tisdagen den 9/1 Kl. 18:00 träffas vi på Ekaråsen för ett litet snack och därefter är det träning mellan 19-21.

Sen på lördagen den 13 Januari tränar vi mellan 10-12 och efter detta blir det lite käk och info om träningsupplägg, träningsläger mm.. Viktigt att samtliga seniorer kommer, även om ni är förkylda eller har diverse krämpor så är det iaf viktigt att ni kommer och är med på snacket som kommer vara Kl. 12:00 i klubbstugan!

Alla seniorer ska redan ha fått ett julkort om detta, men träffar ni någon i laget så påminn dom!

Gamla som nya spelare är välkomna!

Ps. Inomhus träning på Torsdag först, sista chansen att spela ihop oss innan Isenta Cupen, Kl. 20:00 i Fuxerna hallen som vanligt.Ds