Isenta Cupen

I Lördags var så våra seniorer i Stenungsund för att där spela sista inomhuscupen för denna inomhus säsong!

Man hade ju en 3-dje plats från förra året att försvara men tyvärr lyckades man inte med detta i år!

Första matchen stod Sibräcka för motståndet, en match man borde ha vunnit, men lite oskärpa i avsluten och även en del otur så blev det bara 2-2 detta efter att Sibräcka kvitterat på en hörna med 40 sekunder kvar.

Andra matchen mötte man Donsö, en jämn match som slutade 1-1, ett rättvist resultat.

Tredje Matchen mötte man Gunnilse som sedan stod som gruppsegrare. Här gjorde Edet sin bästa match för dagen och vann mycket övertygande med hela 3-0.

Sista och avgörande matchen gällande andra platsen i gruppen stod mellan Edet och Guldringen. Guldringen var dom som startade bäst och fick 1-0 tidigt i matchen sen tog Edet över mer och mer men hade svårt att skapa riktigt heta chanser, men man fick in en kvittering med 30 sekunder kvar men man lyckades inte göra något mer mål och blev därmed utslagna ur gruppen!

Resultat

LEIF-Sibräcka           2-2
LEIF-Donsö               1-1
LEIF-Gunnilse           3-0