B-Lidköping 0-2

Jag skall inte hålla på länge med detta referat, vi förlorade mot ett för dagen bättre LIF, vi vann bortamatchen i våras med 1-0 efter att vi gjort en jätteförbättring i den andra halvleken jämfört med första, vi hoppades på något liknande denna gång men vi blev inte bönhörda, det krampaktiga spelet fortsatte hela matchen. Detta blev också Lidköpings första vinst för säsongen.

Vi ställde upp med följande lag: Emil Bengtsson – Mikael Andreasson, Joakim Berg, Christian Andersson, Dick Müller – Andres Mortensen, Sebastian Arvidsson, Nils Olofsson, Victor Lundin – Mikael Bengtsson, Emil Lundblad. Avbytare: Martin Karlsson, Erik Leinonen och Matthias Karlsson.

Som ni ser har vi med nästan bara backar och mittfältare, var är du Medi? Krister A