Intersport Cup

Idag va man alltså i Alingsås igen för att spela det "andra" grupp spelet efter att igår ha vunnit sin grupp! Men att behöva gå upp kl 06:00 två dagar i rad blev nog 1 för mycket då man på söndagen tyvärr inte lyckades upprepa spelet från gårdagen! Det blev 1 oavgjord match och två förluster, tyvärr fick man inte in några "lätta" bollar och då föll dom istället in i eget mål! Men man får ta nya tag redan till nästa helg då det spelas inomhus DM med derby mot bla Inland och Skepplanda! Det sista som vi hört bortifrån Alingsås är att GAIS ska möta Gerdsken i final! Där det lär bli bra tryck på läktaren då GAIS har en hyfsat stor "klack"!

Resultat:

Vedum 1-1
Sollebrunn 0-2
Tollered 1-2
Finns några få bilder från cupen ni kan kika på under "Seniorer"/"Bilder"/"Matchbilder"
OBS! Håll koll på sidan i veckan då den kommer uppdateras med lite nya bilder ifrån årsfesten och så kommer barometern uppdateras efter en hel del tjöt från vissa gubbar! =)

Även våra u-lag har vart i farten i helgen, hade gärna skrivit några rader om  resultat mm ifrån deras cuper men då behöver jag få lite info ifrån respektive ledare, detta kan ni maila mig isf!