Förlust mot Vänersborg

Igår den 12 Mars spelade vårat A-Lag sin tredje tränings match för säsongen.

Efter att man hållt på och försöka få planen spel duglig i flera timmar kunde matchen till slut spelas, dock med en halvtimmes försening.

Efter första halvlek va ställningen 1-0 till Vänersborg då man efter en hörna för LEIF vände på spelet väldigt snabbt och gjorde 1-0 på Tom i målet! Spelmässigt va det ingen höjdar match då planen nästan gjorde det omöjligt!

Men i andra halvlek ryckte Edet upp sig  och skapade en del chanser och till slut kunde Markus Olsson kvittera till 1-1. Som väl också hade vart ett ganska rättvist resultat men med 30 sekunder kvar så fick Vänersborg in en 2-1 boll lite snöpligt!

Till sist kan man väl säga att man gjorde en rätt bra match ändå, men att man förlorade mycket på att man inte riktigt kunde sätta sin aggressiva press på motståndarna då man bara halkade omkring!!

Håll utkik på sidan i veckan, kommer komma upp bilder och resultat från fyr kampen igår!