Halvorstorp - LEIF (A)

Mikael B Jonathan G Sebastian A Niclas G
  Marcus T Agim

Avb: Markus O, Viktor L, Erik W

Vi börjar dom första 15-20 minuterna riktigt bra aggressivt och diciplinerat, vi gör också 1-0 genom Tersing, en längre boll slagen av Fredric. C lite för lång går till en motståndare, men genom bra aggressivitet nyper Tersing bollen och gör 1-0! Vi kommer till många inlägg hela matchen vilket är bra. Vi bör göra ett par mål till om ser till hela matchen. Vi har prioriterat förvarsspelet mestadels av försäsongen och med det menar jag hela laget från forwards till målvakt! Vi vinner med 0-1 släpper till 2,3 målchanser på 90 min. Då måste vi vara nöjda, att vi orkar vara så aggressiva i längre perioder jag nöjd med. När serien drar igång kommer vi bli tuffa att möta! När det gäller anfallsspelet kan vi mycket bättre första 20 min är bra. Som sagt detta har vi inte jobbat med så mycket det kommer mer och mer. En godkänd insats hålla nollan är alltid bra. En kollektiv bra insats med en go attityd!

Tack för mig C.F!