Hols IF - LEIF (HA) DM

Viktor L Erik W Martin E Sebastian A
  Niklas G Marcus T

Avb: Emil B, Mikael A, Fredric C, Jonathan G

Vi spelade årets första grusmatch,det blev inget skönspel från varken oss eller Hols i den första halvlek. Vi tog dock tag i taktpinnen direkt, vi tog ledningen efter ca. 20 min genom mittbacken Erik Leinonen på nick assisterad av Sebastian,A efter en snabb slagen frispark till Sebbe som lyfte in bollen till Erik 1-0! resten av halvleken är inte bra, fantasilös och inget engagemang, men som vanligt är försvarsspelet stabilt över hela planen.
2a halvlek är betydligt bättre från våran sida, i stort sett spel på deras planhalva sista 45min, utan att skapa  så mycket mot ett tufft och hårt kämpande Hol. 2-0 kommer till slut genom Tersing framspelad av Martin.E.
Sammanfattningsvis kan jag väl säga att vi gör vad vi ska utan att imponera. Vi är vidare och vi har som mål att kunna gå långt, en match mot FCT skulle sitta fint!

Nicklas G
Erik L