Fortfarande obesegrade

Betongförsvar.

IF Heimer – LEIF U   2-3

Jag kan inte göra något referat efter denna match, jag har för mycket annat att tänka på.

Vi vann borta mot Heimer med 2-3 efter 1-1 i paus, dom var bättre än oss i första men fick en utvisad ungefär när vi gjorde 1-1 i den 44:e minuten genom Medi.

Vi gör två mål i andra och går upp till 1-3 genom Sebbe på straff (Medi fälld) i den 50:e och i den 78:e gör Medi sitt andra och vi tror matchen är punkterad men Heimer reducerar genom att dom får springa genom ett slappt Edet försvar, men vi håller ut och vinner matchen rättvist.

Laget bestod av följande spelare: Tom Christiansen – Philip Ivarsbo, Erik Leinonen, Martin Sjöblom, Peter Mattsson – Tim Klaar, Richard Vikingsson, Anton Granqvist, Sebastian Arvidsson, Tim Dalek – Medi.

Avbytare: Niklas Graff och Felix Johansson.

Betyg

Medi