P91 Citroen Cup

Lilla Edets IF P91 lag har varit och spelat Citroen cup i helgen här kommer en sammanfattning om cupen.

De tog stopp i kvartsfinalen mot GAIS, för vårt P91 lag
Citroen cup fortsatte för oss efter ett lyckat gruppspel, i åttondelsfinalen ställdes vi mot V:a Frölunda där vi vann med 2-0.
Efter en lång dags väntan var de så dags att spela kvartsfinal mot GAIS, efter att matchen slutat 2-2 ,gick matchen till sudden där vi förlorade.

Trots det bistra slutet skall alla killarna vara oerhört stolta då vi återigen går till ett slutspel med många duktiga P91 lag.
Lilla Edets IF möts med respekt av göteborgslagen och frågan vi får är : Vilken stad kommer Ni ifrån?

Jag vill också tala om att tre spelare har gått vidare från P91 laget till att vara med vid TVG alliansens träningar även våren 05

Jonathan G – Mikael B – Sebastian A representerar de röd blå färgerna

Tack alla killar för ett härligt fotbollsår..  Nu startar vi upp igen den 6 Januari

God Jul & Gott Nytt År